۱۳۸۸ تیر ۳۱, چهارشنبه

اطلاع‌رسانی

همانطور که پیش‌تر هم اشاره شد، اطلاع‌رسانی یکایک شما بزرگواران نقش بسیار بسزایی در هرچه فراگیر‌تر شدن این حرکت دارد. لذا از شما خواهشمندیم تا با در نظر داشتن شعار "هر ایرانی، یک رسانه"، از هر طریق که می‌توانید دیگران را از این حرکت آگاه کنید. مهم نیست که افراد وبلاگ‌نویس هستند یا نه. مهم این‌ست که همه از این حرکت آگاه شوند.

یکی از راه‌های مؤثر اطلاع‌رسانی کمک گرفتن از وبلاگ‌نویسانی‌ست که وبلاگ آنها بازدیدکنندگان زیادی دارد. شما می‌توانید با فرستادن ایمیل یا قرار دادن کامنت، آنها را از جنبش نهم مرداد مطلع کرده و از آنها بخواهید که در وبلاگ‌هایشان به سایرین هم اطلاع‌رسانی کنند.

روش دیگر بهره‌گیری از فیس‌بوک است. به عنوان نمونه شما می‌توانید با مراجعه به صفحه‌ی افرادی که دوستان زیادی را در لیست خود دارند (اشخاصی مانند روزنامه‌نگاران، هنرمندان، مجریان تلویزیونی و...)، بر روی دیوار(wall) آنها پیام گذاشته تا سایر افراد متصل به آن صفحه هم آن‌را ببینند.

اطلاع‌رسانی برای ما در اولویت نخست قرار دارد. پس اگر از همراهان جنبش نهم مرداد هستید، در مورد آگاه کردن دیگران برای خود محدودیتی قائل نشوید.

با سپاس.

۶ نظر:

ناشناس گفت...

dooste aziz 40ome in shohada 8 mordade

ناشناس گفت...

salam jenab bande weblogamo taghir dadam vali moteasefane nemidonam too blogger koja bayad virayeshe ghalbe anjam bedam lotfan rahnamii konid.

ناشناس گفت...

سلام
يعني چي اطلاعات محرمانه فاش ميشه؟؟؟؟؟؟؟

ناشناس گفت...

تو رو خدا بگید این فونت تاهوما رو چطوری انتخاب کردید؟

ناشناس گفت...

shoma ke nemitoni weblog edare koni vase chi mizani??adamo motal mikoni ke chi???10 nafar soal kardan javabe hich kio nadadi

حامد گفت...

آقا اینا اینقدر نگفتن تا من خودم فهمیدم.
اگه قالب همین وبلاگ رو انتخاب کنید خود به خود فونتش تاهوما میشه...